Tid för vila efter jul...

Äntligen får jag njuta av julen. Nu är det tillåtet att slappa, hur mycket som helst.
I år har jag inte planerat alls. Tre dagar före jul skulle allt hända. Baka pepparkakor och
julebröd. Koka knäck (fast det gjorde Johannes förstås), pynta, klä granen och så alla
klappar som tomten skulle hinna med att tillverka. Försökte tänka som Ernst, "julen behöver
inte vara så märkvärdig". Tyvärr lyckads jag inte så väl. Nästa år ska jag planera i oktober!









Milou pustar ut efter julfesten


Julkram från lillmatte så klart!



Även Milou fick hemmagjort julgodis, skapat av Johannes





Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Härlig julstämning! Men vad är det Milou stirrar på i taket? Har ni skaffat fåglar???

God fortsättning på er! Kram Mia

2009-12-26 @ 11:09:17
URL: http://leiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0