Samvete och hjärta kring jul

Det är lätt att skämma bort sig själv och andra runt jul. Alla har dock inte denna möjlighet.
Trots svårare tider i vårt land handlar vi som om nästan inget hänt. Ja, i alla fall vi som har
jobben kvar.

Varje år skänker jag en slant till någon välorganisation innan jag själv drar igång med julhandel.
Säkert är det mitt samvete som styr detta fenomen. Är dock väldigt blödig då det gäller människor i
kris och tror därför att jag gör detta med hjärtat.

I år tänker jag stödja UNICEF som gör ett fantastiskt arbete för många barn som inte har det lika bra
som våra ungar. Detta gör jag genom att köpa julkort och något annat smått och gott. Kika gärna in på deras
hemsida, där finns massor med fina saker till hem eller som klappar. 

Här kommer några fina smakprov från deras webbshop. Julkort, julgranspynt, vacker sjal, silverhjärta och juletiketter. Men det finns mycket mer...



  

 



                
           

God Jul!
          

 


Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Julgranskulorna var ju för söta!

2009-11-22 @ 12:53:24
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: lotta

men gud va söta julgranskulor :)

2009-11-29 @ 01:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0