Personligt hantverk på en personlig och kreativ blogg

Min absoluta favoritblogg är I lilla Kamomillas villa. Det är en blogg med kreativ lantlig
inredning. Hur mycket jag än försöker att tänka "modern stil" så faller jag tillbaks till
det gamla och lantliga. Köper tidningen lantliv till min tonåriga dotters förtvivlan. I hennes
värld ska det helst vara flashigt och stilrent. Men det händer ibland när hon bläddrar i min
tidning att hon säger "det ser lite mysigt ut". Vi får se vilken stil hon finner om några år...

Kamomillas blogg kan man nu vinna ett av hennes sista hantverk,
ett halsband gjort av souvenirsked. Självklart hoppas jag på tur, även om jag aldrig haft tur i spel.


Kommentarer
Postat av: Kamomilla

Hej! Tack för din fina hälsning hos mig! Jag blev alldeles varm ända ut i tårna...

Kamomilla

2009-11-22 @ 15:16:40
URL: http://lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: LeiaMia

Å så fint halsband! Du kommer väl på julmarknaden på lördag? Ta med dig hela släkten och alla vänner också! ;-)

2009-11-29 @ 16:27:54
URL: http://leiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0