Drömmen om den perfekta tvättstugan

Är så ........ trött på tvätta kläder. Om det endat vore att stoppa dem i
maskinen, trycka på kanppen, klart - så vore det himmelriken. Men å nej.
Det ska sorteras, hängas, strykas, vikas och läggas in i alla skåp.
Trängs i min lilla toa med berg av tvätt, förstår inte hur alla kan grisa ner
sig så. Springer som en galning upp och ner i trappan och tycker tvätt är pest.

Så nu drömmer jag om en tvättstuga att längta till. Har nu hittat en som
skulle passa mig utmärkt. Jag är inte så kräsen, det räcker gott med den på
bilderna nedan...




Bilderna hämtade från Ala Linda
[foto:hamptondesign]


Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Helt okej tvättstuga! :-)

2009-10-19 @ 20:25:25
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller på att göra om tvättstugan hemma , och detta var ju strålande fint. Tack för tipset!

2009-10-22 @ 21:16:36
URL: http://jobbar på att skaffa en! :)
Postat av: sara

vilken fin tvättstuga!

2009-10-22 @ 22:49:10
Postat av: Ewa

Lotta - Visst är tvättstugan fin! Lycka till med den och din blogg. Låt mig gärna få ta del av din blogg när du har börjat. Det är riktigt kul och man blir lite fast...

2009-10-22 @ 22:52:30
URL: http://ewasliv.blogg.se/
Postat av: Lotta

tack så mycket jag börjar redan nästa vecka och göra om den gammla tråkiga tvättstugan till en ny och fräsch.

jag har inte gjort någon blogg ännu,men de kommer..

nu har jag fullt upp och kolla alla bloggar.

du är nu med på min följablogglista , hehe:)

jag återkommer med namnet på min blogg.

2009-10-22 @ 23:32:20
URL: http://vad ska min blogg heta?!
Postat av: Ewa

Hitta ett namn till sin blogg kan vara hur krångligt som helst. Jag tänkte för snabbt och därav namnet. Egentligen tror jag inte man behöver krånga till det, om man inte har något väldigt speciellt syfte förstås. Och skapa blogg är busenkelt!

2009-10-22 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0