Snö, snö, massor med snö

Nej, jag har inte slutat blogga. Har bara lite problem med tiden och ork, kanske lite inspiration oxså.
Inte gör det saken bättre av att min dator har gått sönder till hälften (ser halva skärmen). Lite irriterande!
Så min nästa investering får bli en dator. Här kommer ialla fall några goa bilder. Milou älskar snö sålänge
det inte är över 6 minus. Det ska gärna vara massor med nysnö och där ingen levande varelse
trampat. Kolla in Milous öron på andra bilden!









Favoritsällningen i soffan

  Försöker gömma mig men lyckas inte som vanligt


Kompisen Leia har tagit Milous bästa plats vid senaste besöket. Men det är
helt ok - är så glad när hon är här!


Alice vågar sig ut...


Men bäst trivs hon hemma just nu!


Kyrkesund så vackert vintertid!




Johannes på fruset sund mellan Härrön och Kyrkesund. Tur att jag inte var med...


Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Nice to have you back!

Katter är kloka djur det har jag alltid sagt...

Å vilken fin bild på Johannes! Det är så ovant att se havet inbäddat i snö.

2010-02-22 @ 21:01:15
URL: http://leiamia.blogg.se/
Postat av: Hippi och Noella

Hej,

Vilka fina bilder.Kul med en ny blogg och få sufa runt på. Milous har ju en såå go blick, jättemysig.Hur gammal är han?

Jag har också haft paus i mitt bloggande tycker inte det varit så mycket att skriva om men trogna läsare gör att man tuffar på...

2010-02-24 @ 18:59:14
Postat av: Ewa

Milou fyller 2 år i maj, då får det bli tårta. Jag tror att man behöver pausa i bloggandet ibland för att få lite inspiration. Kul är det i alla fall...

2010-02-25 @ 21:55:05
Postat av: Anneli

fin blogg! kram Anneli

2010-03-03 @ 22:23:48
Postat av: Ewa

Tusen tack!

2010-03-05 @ 15:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0