Allt är sig likt

Så underbart skönt att i denna ständigt förändrliga värld få komma till ro med rutiner.
Lets Dance är tillbaka och jag i soffhörnan likaså! Inget får störa mig då jag njuter varje sekund.
Kanske är man tråkig men så underbart att något blir sig likt.

Vem blir då min favorit i år? Kanske Rabi? Han är ju så sockersöt. Eller häftiga Claudia?
Gudrun gjorde bra ifrån sig hon oxså! Jag är så avundsjuk på att de får dansa med proffs.
Tänk om man ändå fick chansen själv. Jag hade inte tvekat en sekund. Va? - måste man
vara kändis?  Oj då, då får jag hitta på nåt...





Kommentarer
Postat av: LeiaMia

Ja visst är det skönt med rutiner, ibland! Var du på My dog? När ska jag visa Youtube? :-)

2010-01-09 @ 21:05:37
URL: http://leiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0