Årskrönika 2009

Jag kan ju inte vara sämre än min granne Mia och göra min årskrönika 2009. Tänker länge och
försöker minnas de bästa händelserna. Allt har inte varit en dans på rosor men det beror ju på
vad man jämför med.

Januari - Började inte kanon då Johannes sprängde en bit av sin tumme (gjorde sig en egen smällare),
som tur så har den läkt sig fint och är helt ok idag.

Februari - Minns inget, måste varit grått

Mars - En skidresa till Sälen och en miniresa till Stockholm

April - Äntligen lite vårkänslor

Maj - Milou fyller 1 år och mamma 71 på samma dag.

Juni - Sara fyller 15. Hon fick sin moppe och jag bet mig i läppen varje gång hon skulle ut och köra.

Juli - Sara konfirmerar sig, så fin hon var.  Gothia cup och tjejerna gick till kvartsfinal - härligt!
Johannes med far och 6 andra killar åker till Norge och fiskar och vi fyller frysen.

Augusti - En Spanienresa med våra vänner en vecka och med mor andra veckan.
Massor med blåbär i skogen och i frysen. Körsbärsträdet kryllar med goda bär.
Skola och jobb igen. Utvilade så klart!

September -- november - Skön höst med många promenader med älskade Milou

Dec - En jul där allt skulle hända sista veckan (ska planera bättre nästa år)

Och däremellan allt som hör livet till...


Kommentarer
Postat av: LeiaMia

ja, vad kul att du också skrev! Det är ju mest barnen det händer saker för... Leia är lite sur för att jag inte skrev ett ord om henne! Jag tror jag härmar dig och gör ett årscollage också!

2010-01-05 @ 12:43:37
URL: http://leiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0